** Antalya’da 19 Mayıs Bayramı Coşkusu: 7 İlçede Şenlikli Kutlamalar
** Antalya'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla birçok ilçede coşkulu törenler düzenlendi. Kumluca ilçesinde Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirilen etkinlikte, Kaymakam Bahadır Güneş ve Belediye Başkanı Mesut Avcıoğlu, katılımcıların bayramını kutladı. Kumluca Spor İlçe Müdürü Erol Koca, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkarak Türk gençliğine yol gösterdiği bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin başlangıcını simgeleyen bu özel günü gururla kutladıklarını ifade etti. Törende öğrenciler, şiirler okudu ve tekvando, atletizm ile halk oyunları gibi çeşitli gösteriler sundu. Kutlama, öğrencilerin resmi geçit gösterisiyle sona erdi. Kaş Ağullu Futbol Sahası'ndaki etkinliklerde ise Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ahmet Yunus Yiğit,…