Hepsiburada’nın “Efsane kasım”ı hızlı başladı. Ayın ilk 5 gününde 100 binin üzerinde ziyaretçi indirimli ürünlere ulaşmak için yarıştı.
Akşam 9:00-10:00 saatleri arası Türkiye online alışverişte buluşurken en çok satılan ürün deterjan oldu. İlk 5 günde 100 binin üzerinde Hepsiburada müşterisi “Hepsiburada limiti” başvurusu yaparken toplam siparişlerin yaklaşık %50’si taksit, %30’u ise erteleme avantajlarıyla gerçekleşti.
“Efsane kasım”ın ilk 5 gününde sırasıyla en çok, temel tüketim ve gıda, giyim, züccaciye, kozmetik ve ev-yaşam ürünlerine ilgi gösterildi. Ürün bazında en çok satanlar ise deterjan, cilt bakım ürünleri, spor ayakkabılar ve sweatshirtler oldu.
EN FAZLA ALIŞVERİŞ 20:00-23:00 SAATLERİ ARASINDA YAPILDI
İstanbul, Ankara, İzmir’in ardından “Efsane kasım”a yoğun ilgi gösteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya, Konya ve Adana oldu. Hepsiburada kullanıcıları alışveriş için en çok akşam 20:00 ile 23:00 saatlerini tercih etti.
KÜÇÜK EV ALETLERİNİN YILDIZI SÜPÜRGELER
Şarjlı süpürgelere olan talep geçen senenin aynı ayına kıyasla yüzde %35 artış gösterirken, en çok satan markalar ise Philips, Xiaomi ve Roborock oldu.
KOZMETİKTE YERLİ MARKALARA İLGİ YÜKSEK
Hepsiburada platformu üzerinden ilk beş günde en çok sipariş verilen kozmetik ürünleri serumlar, yüz bakım kremleri ve tonikler oldu. En çok satan markalarda ise yerli markalar öne çıktı. The Purest Solutions ve Cream Co.’nun ürünleri en çok satanlar arasında yer aldı.
ANNE-BEBEK KATEGORİSİNDE BEBEK ARABASI VE PARK YATAK ÖN PLANDA
“Efsane kasım”da ilk 5 günde anne-bebek kategorisinde en çok satılan ürünler elle katlanan ve pratik kullanımıyla ebeveynlerin tercihi olan Cybex markalı bebek arabası ve Yoyko markasının anne yanı park yatağı oldu.
MODADA KIŞLIK ALIŞVERİŞİ BAŞLADI
Hepsiburada üzerinden moda kategorisinde ön plana çıkan ürünler sweatshirt, çorap, eşofman, mont ve kazak olurken, en çok satan markalar DeFacto, U.S. Polo Assn., Penti ve Herita oldu.